Veelgestelde vragen

Heb je vragen over Connect Me Now? Je bent op de juiste plek! Onze veelgestelde vragen pagina is ontworpen om je snel en eenvoudig antwoorden te bieden op de meest voorkomende vragen.

App Connect Me Now op iphone

Algemeen

Behoor ik tot de doelgroep van Connect Me Now?

Het doel van Connect Me Now is om mensen met hersenletsel en hun naasten in verbinding te brengen. De doelgroep van Connect Me Now bestaat daarom uit 1) mensen tussen de 18-35 jaar oud die op enig moment in hun leven niet-aangeboren hersenletsel hebben opgelopen en 2) iedereen die om een jongere met NAH heen staat en meer wil weten over NAH of hier kennis over wil delen met anderen.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Bekijk hier stap voor stap hoe je je kunt aanmelden.

Zijn de profielen op Connect Me Now echt?

Ja, alle accounts op Connect Me Now zijn echt en worden steekproefsgewijs gecontroleerd.

Hoe meld ik een probleem?

Wanneer je een probleem ervaart, kan je een e-mail sturen naar info@connectmenow.nl. Je ontvangt dat zo snel mogelijk een reactie.

Connect Me

Hoe vind ik de juiste match?

Het platform Connect Me Now biedt de ‘Connect Me’ module. In deze module kan je aangeven waar je naar op zoek bent, bijvoorbeeld een vriendschap of een liefdesrelatie. Ook kan je aangeven welke interesses je hebt en in welke straal je wilt zoeken. Op basis van de ingestelde zoekcriteria wordt gezocht onder de gebruikers van Connect Me Now. In de Connect Me-module vind je alleen nieuwe vrienden, dus geen personen met wie je al bevriend bent.

Waarom vind ik niet iedereen via Connect Me?

Dit kan verschillende redenen hebben.

  • Met de Connect Me-module vind je alleen personen waar je nog niet mee bevriend bent.
  • Connect Me zoekt onder andere op je locatie. Check daarom of je bij je profiel je ‘plaats’ goed hebt ingesteld of controleer of je locatiedelen aan hebt staan.
  • Ga na of je bij ‘algemene instellingen’ je interesse en waar je naar op zoek bent, goed hebt ingesteld.
  • Stel het aantal kilometer waarin je wilt zoeken goed in.
  • Ga bij de instellingen van je telefoon of je laptop na of je toestemming hebt gegeven bij je privacy-instellingen om je locatie te delen.
Hoe vul ik mijn woonplaats in zodat ik word gevonden in de Connect Me-module?

Om Connect Me Now zo optimaal mogelijk te gebruiken is het belangrijk dat je bij ‘Mijn profiel’ en ‘Algemene instellingen’ zo veel mogelijk informatie over jezelf invult. Een van de belangrijkste punten hierbij is het invullen van je ‘plaats’.

Financieel

Is Connect Me Now gratis?

Connect Me Now is een betaald platform. We bieden een Silver-lidmaatschap vanaf €3,33 per maand en een Gold-lidmaatschap vanaf €4,16 per maand. Bekijk hieronder wat de pakketten inhouden.

Wat kost en biedt het Silver-lidmaatschap?

Het Silver-lidmaatschap kun je afsluiten per jaar of half jaar. De kosten per jaar zijn 40 euro en per half jaar betaal je 25 euro. Binnen het Silver-lidmaatschap heb je toegang tot de Connect Me module. In de Connect Me module kan je andere gebruikers zoeken op basis van geslacht, interesses en het soort connectie dat je zoekt (vriendschap, liefde, lotgenoten). Daarnaast maak je gebruik van 2 MB maximale uploadgrootte.

Wat kost en biedt het Gold-lidmaatschap?

Het Gold-lidmaatschap kun je afsluiten per jaar of half jaar. De kosten per jaar zijn 50 euro en per half jaar betaal je 35 euro. Binnen het Gold-lidmaatschap heb je toegang tot de Connect Me module. In de Connect Me module kan je andere gebruikers zoeken op basis van geslacht, interesses en het soort connectie dat je zoekt (vriendschap, liefde, lotgenoten). Verder profiteer je van de volgende functies: aanbevolen lid, profielbezoekers bekijken, verberg laatst gezien, verificatie badge, 40 berichten promotie en 40 pagina’s promotie. Daarnaast maak je gebruik van 256 MB maximale uploadgrootte.

Mijn account/profiel

Op mijn iPhone werkt het delen van mijn locatie niet goed (vooral bij de Connect Me-module), hoe komt dit?

Bij iPhone-gebruikers werkt de locatiefunctie in de app niet altijd optimaal. Het kan helpen om een keer via de laptop in te loggen. Je moet dan het volgende doen:

  • Ga naar https://app.connectmenow.nl en log in op je account.
  • Check bij Safari of Google Chrome of je toestemming geeft om je locatie te delen.
  • Ga vervolgens in de app na of je andere gebruikers kunt vinden en als dat op je laptop lukt dan lukt het ook op je telefoon.
Hoe vul ik mijn woonplaats in zodat ik word gevonden in de Connect Me-module?

Om Connect Me Now zo optimaal mogelijk te gebruiken, is het belangrijk dat je je locatie invult. Klik op je profielfoto en ga vervolgens naar ‘Mijn profiel’. Voeg hier bij ‘Plaats’ je locatie toe. Let op dat je hierbij klikt op de locatie die vanuit Google Maps wordt herkend.

Hoe stel ik mijn interesses goed in?

Klik op je profielfoto en ga naar ‘Algemene instellingen’. Helemaal onderaan vind je hier de opties ‘Interesse’ en ‘Op zoek naar’. Standaard staat deze ingesteld op ‘Sporten’ en ‘Liefdesrelatie’. Indien dit niet klopt, kun je deze hier naar wens aanpassen.

Mijn locatie staat niet goed, hoe komt dit?
  • Check of je bij je profiel je ‘plaats’ goed hebt ingesteld. Let op dat je hierbij klikt op de locatie die vanuit Google Maps wordt herkend.
  • Controleer of je locatiedelen aan hebt staan en of je toegang hebt gegeven dat de app je locatie mag delen.
  • Ga bij de instellingen van je telefoon of je laptop na of je toestemming hebt gegeven bij je privacy-instellingen om je locatie te delen.
  • Bij iPhone-gebruikers werkt de locatiefunctie in de app niet altijd optimaal. Het kan helpen om een keer via de laptop (https://app.connectmenow.nl/) je locatie te delen.
Ik heb te vaak geprobeerd in te loggen, wat moet ik nu doen?

Dat is vervelend voor je. Probeer over 15 minuten opnieuw in te loggen.

Welke foto moet ik gebruiken?

Upload een leuke foto van jezelf (jpeg of png) waarop je gezicht goed te zien is. Een leuke glimlach op je foto helpt om vriendelijk en toegankelijk over te komen. Zorg ervoor dat je een recente foto gebruikt, zodat mensen een passend beeld van jou krijgen. Wees voorzichtig met het delen van te persoonlijke informatie in je foto’s, zoals je huisadres, telefoonnummer of andere gevoelige gegevens.

Wat zet ik in mijn bio?

Wat je in je bio zet is voor iedereen persoonlijk. Schrijf een kort stukje over jezelf en je passie(s). Daarnaast is het leuk om je interesses en je hobby’s met anderen te delen om gelijk het ijs te breken met je nieuwe connecties. Houd je bijvoorbeeld van koken, reizen of van fotografie? Zet het erbij! Bedenk goed voor jezelf wat je wel en niet openbaar wil delen over je privéleven, zoals bijvoorbeeld over je gezondheid. 

Wat voor berichten plaats ik op mijn feed?

Plaats leuke berichten over wat je aan het doen bent of wat je hebt gedaan, met een leuke foto erbij! Of stel een algemene vraag aan je vrienden in een bericht en geef door een van de verschillende emoticons aan hoe je je voelt. Misschien heb je een leuke life update die je wilt delen met al je vrienden. Deel handige tips en adviezen over wat jou heeft geholpen met de dagelijkse uitdagingen van NAH. Plaats links naar informatieve artikelen, video’s en bronnen die handig zijn voor anderen met NAH of hun naasten, zoals behandelingsopties, therapieën en revalidatie.

Ik krijg heel veel meldingen, kan ik dat aanpassen?

Je kunt alle notificatie meldingen zelf beheren. Klik op je profielfoto, ga naar ‘Algemene instellingen’ en vervolgens klik je op ‘Notificatie instellingen’. Hier kun je meldingen aan of uit zetten.

Hoe waarborg ik mijn privacy?

Wijzig je privacy instellingen gemakkelijk en snel. Doe dit door op je profielfoto te klikken. Ga naar ‘Algemene instellingen’ en klik vervolgens op ‘Privacy’. Wijzig je privacy instellingen naar eigen wens.

Kan ik een profiel blokkeren of rapporteren?

Ja, je kunt een profiel van iemand anders blokkeren en je kunt de blokkering ook weer opheffen als je dat wil. Ga naar de gebruiker die je wilt blokkeren. Klik op de knop met 3 stipjes en vervolgens op ‘Blokkeer gebruiker’. Wil je deze gebruiker weer deblokkeren? Ga hiervoor naar je profielfoto en klik op ‘Algemene instellingen’. Ga vervolgens naar ‘Geblokkeerde gebruikers’ en deblokkeer de desbetreffende gebruiker.

Indien je een account wil rapporteren, kan dit via info@connectmenow.nl.

Hoe verwijder ik mijn account op Connect Me Now?

Klik op je profielfoto, ga naar ‘Algemene instellingen’ en klik vervolgens op ‘Verwijder je account’. Vul je huidige wachtwoord in en klik op verwijder. Je account op Connect Me Now is nu verwijderd.

Stuur een bericht
💬 Hulp nodig?
Hi 👋 Leuk dat je onze website bezoekt. Kan ik je ergens mee helpen?